Vuonna 2005 konkurssiin menneen Töölön Matkatoimiston valmismatkalla olleet asiakkaat saavat takaisin loputkin konkurssissa menettämänsä rahat. Kilpailu- ja kuluttajavirasto on yhteydessä matkustajiin kirjeitse.
Töölön Matkatoimisto Oy:n konkurssin yhteydessä selvisi, että yritys oli asettanut Kuluttajavirastolle (nykyisin Kilpailu- ja kuluttajavirasto) liian pienen vakuuden. Sen seurauksena kaikki konkurssissa rahansa menettäneet eivät saaneet täyttä korvausta.
Matkatoimiston vakuuden antajien käymän oikeudenkäynnin seurauksena viraston käyttöön on palautunut rahaa korvausten maksamiseen. Tästä summasta Kilpailu- ja kuluttajavirasto korvaa noin tuhannelle matkustajalle osuuden, joka jäi heiltä aikoinaan saamatta.
Kilpailu- ja kuluttajavirasto lähettää kirjeen niille matkustajille, jotka ovat oikeutettuja korvauksiin. Osaan matkustajista ollaan yhteydessä myös puhelimitse.