Liittymän virhe Kuuntele Kuuntele "*" näyttää pakolliset kentät 1Aloita2Tuote3Tietoja valituksen kohteesta4Mitä vaadit5Vakiohyvitys vai hinnanalennus?6Vaaditko lisäksi vahingonkorvausta7Vaaditut vahingonkorvaukset8Kuvaus9Täytä tiedot10Tarkista11Yhteenveto Sovellus auttaa sinua laatimaan kirjallisen reklamaation, jonka voit itse lähettää yritykselle tai myyjälle. Ja muutama juttu reklamaatioon johtavasta polusta: Eteneminen: Reklamaatioapuri kysyy aluksi ohjatusti asiat, jotka helpottavat asian selvittämisessä. Oma vapaamuotoinen kuvauksesi asiasta sekä yhteystietosi kysytään polun lopussa. Lopputuloksena saat valmiin reklamaation, joka sinun on itse toimitettava yritykselle. Infonappia (i) painamalla saat asiakohtaisesti yleiset periaatteet oikeuksistasi. Jos haluat ennen valituksen tekemistä tutkia tarkemmin oikeuksiasi, löydät ohjeita ja tietoa kuluttajansuojasta Kilpailu- ja kuluttajaviraston verkkosivuilta (aukeaa uudessa välilehdessä). Tuote tai asia, josta valitatHiddenTuote ja vastapuoliTuote Puhelin- tai internetliittymässä on virhe, jos sen laatu vastaa sovittua tai palvelu ei vastaa markkinoinnissa annettuja tietoja. Tyypillisiä virheitä ovat muun muassa palvelun käyttökatkos ja luvattua hitaampi nopeus. Näytä tietoja Tuotemerkki Tuotteen malli Valituksen vastapuoliVastapuoli Ostopaikka Tietoja valituksen kohteestaHiddenLiittymän virhe: Tietoja liittymästäHinta kuukaudessa Palvelu otettu käyttöön PP dot KK dot VVVV Virheen havaitsemispäivä PP dot KK dot VVVV SopimustyyppiToistaiseksi voimassa olevaMääräaikainen Mitä vaadit?Valitse yksi tai useampi vaatimusHiddenVaatimus liittymän virheestäMitä vaadit: liittymän virheValitse yksi tai useampi vaatimus Vaadin virheen korjaamista Vaadin virheen korjaamista Operaattorilla on oikeus korjata vika, jos sen voi tehdä viipymättä ja kohtuullisessa ajassa.Jos virheen korjaaminen ei onnistu, voit vaatia hinnanalennusta tai sopimuksen purkamista. Käyttökatkoksesta voit vaatia vakiohyvitystä. Näytä tietoja Vaadin hinnanalennusta / vakiohyvitystä Vaadin hinnanalennusta / vakiohyvitystä Hinnanalennus ja vakiohyvitys ovat vaihtoehtoisia korvaustapoja.VAKIOHYVITYSVakiohyvitystä voi vaatia, jos palvelu on yhtäjaksoisesti tai toistuvasti keskeytynyt. Vakiohyvitystä voi vaatia 20 euroa kultakin viikolta, jolloin palvelu ei ole ollut käytettävissä. Vakiohyvityksen määrä on kuitenkin enintään 160 €. Satunnaiset ja lyhytaikaiset käyttökatkokset, jotka operaattori korjaa nopeasti, eivät ole korvaukseen oikeuttavia virheitä. Käyttökatkoksesta ei saa vakiohyvitystä,jos katkos johtuu etukäteen ilmoitetuista verkon rakennus- ja kunnossapitotöistä ja katkoksen kesto on enintään 24 tuntia.jos katkos johtuu ylivoimaisesta esteestä. Kuluttajalla on tällöin kuitenkin oikeus hinnanalennukseen.HINNANALENNUSHinnanalennusta voi vaatia muun muassa silloin, kunyhteys toimii jatkuvasti huomattavasti sovittua hitaammalla nopeudella.matkapuhelimen kuuluvuus ei vastaa sovittualaajakaistapalvelu ei sisällä luvattuja lisäpalvelujapalvelu ei vastaa siitä markkinoinnissa annettuja lupauksia.Hinnanalennukseen ei ole oikeutta, jos tiedonsiirron hitaus johtuu käyttäjän vastuulla olevista syistä kuten laitteesta. Näytä tietoja Vaadin sopimuksen purkamista, jos virheen korjaaminen ei onnistu Vaadin sopimuksen purkamista, jos virheen korjaaminen ei onnistu Kuluttajalla on oikeus purkaa liittymäsopimus, jos operaattorin sopimusrikkomus on ollut olennainen. Esimerkiksijos käyttökatkosta ei korjata kohtuullisessa ajassa.jos luvattuja nopeuksia ei pystytä toimittamaan.Kaupan purkamisen lisäksi kuluttaja voi vaatia myös hinnanalennusta tai vakiohyvitystä ajalta, jolloin liittymä ei toiminut. Näytä tietoja Valitse vaaditko vakiohyvitystä vai hinnanalennustaHiddenVakiohyvitys / hinnanalennusVakiohyvitys ja hinnanalennusta vaihtoehtoisia hyitystapoja. Voit katsoa infonapista, missä tilanteessa niitä voi vaatia.Valitse vaaditko vakiohyvitystä vai hinnanalennusta: liittymän virhe* Vaadin vakiohyvitystä virheen alkamishetkestä Vaadin vakiohyvitystä virheen alkamishetkestä Vakiohyvitystä voi vaatia, jos palvelu on yhtäjaksoisesti tai toistuvasti keskeytynyt. Vakiohyvitystä voi vaatia 20 euroa kultakin viikolta, jolloin palvelu ei ole ollut käytettävissä. Vakiohyvityksen määrä on kuitenkin enintään 160 €. Satunnaiset ja lyhytaikaiset käyttökatkokset, jotka operaattori korjaa nopeasti, eivät ole korvaukseen oikeuttavia virheitä. Käyttökatkoksesta ei saa vakiohyvitystä,jos katkos johtuu etukäteen ilmoitetuista verkon rakennus- ja kunnossapitotöistä ja katkoksen kesto on enintään 24 tuntia.jos katkos johtuu ylivoimaisesta esteestä. Kuluttajalla on tällöin kuitenkin oikeus hinnanalennukseen. Näytä tietoja Vaadin hinnanalennusta Vaadin hinnanalennusta Hinnanalennusta voi vaatia muun muassa silloin, kunyhteys toimii jatkuvasti huomattavasti sovittua hitaammalla nopeudella.matkapuhelimen kuuluvuus ei vastaa sovittualaajakaistapalvelu ei sisällä luvattuja lisäpalvelujapalvelu ei vastaa siitä markkinoinnissa annettuja lupauksia.Hinnanalennukseen ei ole oikeutta, jos tiedonsiirron hitaus johtuu käyttäjän vastuulla olevista syistä kuten laitteesta. Näytä tietoja HiddenHinnnanalennus liittymän virheestäHinnanalennuksen määrä euroissa Vaaditko lisäksi vahingonkorvausta liittymän virheestä aiheutuneista kustannuksista?Vaaditko vahingonkorvausta Vaadin Vaadin vahingonkorvausta Voit lisäksi vaatia vahingonkorvausta virheestä aiheutuneiden todellisten kulujen mukaan. Kustannuksista pitää olla kuitti tai muu luotettava selvitys. Korvausta voi vaatia asian selvittämisestä aiheutuneista välittömistä menoista, kuten matkakulut.Erityistapauksissa korvausta voi vaatia myös yrityksen huolimattomuuden aiheuttamista välillisistä vahingoista, kuten tulonmenetyksestä tai muista toimimattomuden aiheuttamista kustannuksista.Pahasta mielestä, henkisestä kärsimyksestä tai vapaa-ajan menetyksestä ei saa vahingonkorvausta. Näytä tietoja En vaadi Vaaditut vahingonkorvauksetPostikulut Matkakulut Puhelinkulut Muut kulut YhteensäTäydennän vaatimustani Täydennän vaatimustani, kun vahingot tarkentuvat. Tietoa vahingonkorvausvaatimuksista HiddenKuvausKuvaile vastapuolelle ongelmaa lyhyesti omin sanoin Täytä valituksen tekijän tiedotHiddenYhteystiedotNimi Osoite Postinumero Postitoimipaikka Sähköposti Puhelin Toimita reklamaatio itse yritykselle tai muulle vastapuolellePainamalla tämän sivun alareunan ”Seuraava”-nappia saat valmiin reklamaation, jonkavoit lähettää omaan sähköpostiisi, ladata laitteellesi tai tulostaa.Jos sähköpostia ei kuulu, etsi viestiä roskapostista ja muista kansioista. Voit myös hakea viestiä kansioista sanalla "reklamaatio". Sähköposti voi saapua myös hetken viiveellä.Voit yhteenvedon tarkastamisen jälkeen muokata reklamaatiota palaamalla taaksepäin painamalla "Edellinen".Reklamaation lähettäminen itse yritykselleSinun on itse toimitettava laatimasi reklamaatio yritykselle. Reklamaatioapuri on apuväline, eikä se lähetä reklamaatiota automaattisesti yritykselle. Voit lähettää reklamaatiosi yritykselle sähköpostilla omasta sähköpostipalvelustasikopioimalla saamasi tiedot yrityksen verkkosivuillaan tarjoamaan lomakkeeseenlähettämällä kirjeen lataamastasi tai tulostamastasi valituksesta. Reklamaatio{summary}Odotan vastaustanne kahden viikon kuluessa. Sen jälkeen minulla on mahdollisuus ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan.NameKenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.