Hoppa till innehållet
Suomi
Svenska
English
Framsida
Aktuellt
Om oss
Kontaktuppgifter
Sök på webbplatsen
Öppna meny
Stäng meny
Framsida
Konsumentärenden
Konkurrensärenden
Forskning och påverkan
Aktuellt
Om oss
Kontaktuppgifter
Sök på webbplatsen
Suomi
Svenska
English
Aktuellt
Hem
Aktuellt
Meddelanden
Finnair avvisar ersättningskrav som försenade utan giltig grund – konsumentombudsmannen söker förbud hos marknadsdomstolen
19.3.2025
|
Meddelande
Konsumentmyndigheternas tillsynskampanj avslöjade brister i försäljning av begagnade varor på nätet
11.3.2025
|
Meddelande
Konsumentombudsmannen uppmuntrar Bondoras kunder att ansöka om de gottgörelser de har rätt till – Det är möjligt att få gottgörelser på upptill tusentals euro
7.3.2025
|
Meddelande
Myndigheterna fick nästan 80 klagomål om misstänkta brott mot förordningen om digitala tjänster år 2024 (Traficom.fi)
är extern länk
25.2.2025
|
Meddelande
Konsumentombudsmannen ingrep i Tallink Siljas vilseledande prissättning - det totala priset måste inkludera alla obligatoriska avgifter
13.2.2025
|
Meddelande
KKV:s undersökning: inom telefonförsäljning följs lagen dåligt
12.2.2025
|
Meddelande
Stäng info