Hoppa till innehållet
Suomi
Svenska
English
Framsida
Aktuellt
Om oss
Kontaktuppgifter
Sök på webbplatsen
Öppna meny
Stäng meny
Framsida
Konsumentärenden
Konkurrensärenden
Forskning och påverkan
Aktuellt
Om oss
Kontaktuppgifter
Sök på webbplatsen
Suomi
Svenska
English
Aktuellt
Hem
Aktuellt
Meddelanden
Konsumentombudsmannen ingrep i Tallink Siljas vilseledande prissättning - det totala priset måste inkludera alla obligatoriska avgifter
13.2.2025
|
Meddelande
Konsumentombudsmannen har publicerat nya anvisningar för märkning av influencermarknadsföring
30.1.2025
|
Meddelande
Konsumentombudsmannen kräver skärpning av reamärkningar - 30 dagars regeln kringgås fortfarande två år efter att lagen trätt i kraft
22.1.2025
|
Meddelande
Marknadsdomstolen: Bondora har dragit nytta av nästan en miljon euro genom att bryta mot konsumenternas rättigheter – konsumenterna har rätt till gottgörelse
15.1.2025
|
Meddelande
Konsumentombudsmannen ansöker om besvärstillstånd hos högsta domstolen angående Vasa Elektriskas prisändring
27.12.2024
|
Meddelande
Finansieringsbolaget Santander gjorde en bristfällig bedömning av kreditsökandens betalningsförmåga
17.12.2024
|
Meddelande
Stäng info