Pe­rus­tee­ton las­ku, kort­ti­ve­loi­tus tai pe­rin­tä

"*" näyttää pakolliset kentät

1Aloita
2Myyjä ja ostaja
3Yritysten välinen kauppa
4Tietoa yksityiseltä ostaneelle
3Tuote
4Perusteeton lasku, korttiveloitus vai perintä?
7Perusteeton lasku
8Perusteeton korttiveloitus
9Perusteeton perintä
5Mitä vaadit?
11Vaatimus
12Vahingonkorvaus
6Kuvaus
7Tekijä
8Tarkista
9Yhteenveto

Sovellus auttaa sinua laatimaan kirjallisen reklamaation, jonka voit itse lähettää yritykselle tai myyjälle.

Ja muutama juttu reklamaatioon johtavasta polusta:

  • Eteneminen: Reklamaatioapuri kysyy aluksi ohjatusti asiat, jotka helpottavat asian selvittämisessä.
    Oma vapaamuotoinen kuvauksesi asiasta sekä yhteystietosi kysytään polun lopussa. Lopputuloksena saat valmiin reklamaation, joka sinun on itse toimitettava yritykselle.
  • Infonappia (i) painamalla saat asiakohtaisesti yleiset periaatteet oikeuksistasi. Jos haluat ennen valituksen tekemistä tutkia tarkemmin oikeuksiasi, löydät ohjeita ja tietoa kuluttajansuojasta Kilpailu- ja kuluttajaviraston verkkosivuilta (aukeaa uudessa välilehdessä).
Reklamaatioapuriin täytetyt tiedot poistetaan, kun olet saanut reklamaation valmiiksi ja lopetat apurin käytön. Jos haluat reklamaation sähköpostiisi, säilyvät täyttämäsi henkilötiedot järjestelmässä enintään 24 tuntia, jonka jälkeen ne poistetaan.